Fridge Magnet...My Passion

My Online Fridge...where i put my Fridge Magnet on it..

FM - Austria


No. 323

Excited gile bile dapat FM nih. One of my favorite, dan sangat tak sangka yg pemberi FM ini sgt mengingati diri ku ini yg suke map magnet. Mase die pi Austria, die ternampak dan teringat saya..ohh, so sweet. Magnet kedua dr Austria dan sgt2 cantek....suke..suke..suke.. :)..Thanks Henni

FM - Bulgaria


No. 321


No. 322

FM pertama dari Bulgaria. Fm tahun lepas nih. hehehehe..malas tul nk mengupdate skrg nih...nape la malas sgt agaknye..haihh

FM - Helsinki, Finland

No. 320

FM dari Finland yg menunjukkan Raliway Station di Helsinki. FM nih flat...tp skrg nih saya tak berapa minat le FM gini. Cam boring sket. Heheheeeh...tp kalu org nk bagi, amek je la..hahaha

FM - Florida, US

No. 318

No. 319

FM yg sangat colorful ini datang dari cyber fren. Untuk tahun nih, saya agak selektif sket memilih FM. Nk carik FM yg agak kemas dah berwarna warni. Jadi takmo gelojoh2 sgt mencarik FM. Jadinye, mungkin tak byk le FM yg akan di kumpul tahun ni.

FM - Holland lagi

No. 317

Fm yg kesekian kalinye dari holland. Banyak gila dah Fm Holland. FM nih die jalan sendiri datang kat rumah..Qies, vleyy tak ayat gitewww??..melerttss tak??..Ko sentap tak nanti..hahahha

FM - Santillana

No. 316

Dah tersangat lama dapat FM nih, sampai lupa dari sape..rase nye dah dekat setengah tahun kot. Hahhahaha.

FM - London Glass

No. 315

Menambahkan lagi koleksi FM dari London. Datang dari cyber friend. Thanks a lot

FM - Abu Dhabi

No. 314

Amek berkat..Hahhahaha. FM pertama dari Abu Dhabi. LEpas ni harap2 makin banyak le yg ade..hehehhehehe.

FM - Melaka

No. 311

No. 312

No. 313

FM melaka nih yg terbaru la saya jumpa. Lain dari yg sebelum2 nih. Cantik jugak la. Saya beli mase saya pi Melaka bulan 11 lepas. Haahaha...dah lame baru nk update.

FM - Hong Kong Skyline

No. 310

FM nih hadiah dari member yg baru balik bercuti di Hong Kong. Thank ek sbb igt gak kat aku. Hehehehhe. Fm Hong Kong yg kedua nih.

FM - Map Ukraine

No. 309

Ini adalah entry pertama untuk tahun 2010. Saya ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada sume yg sudi menyinggah di blog saya. Kepada kawan2 pengumpul tegar, semoga makin banyak koleksi korang. Hehehhehe. Fm map Ukraine nih diperbuat dari rubber. Nampak macam besar, tp cute je sebenarnye. Hehehehehe. Exchange ngan kawan.

Please click here...

Hello World..!!

Thanks for dropping here. If u interested to swap/exchange souvenir magnet with me, feel free to drop me an email at opie5662@gmail.com . Greetings from Malaysia :))

Tinggalkan IP anda di blog ini..

IP

Followers

Counter Hits (1st April)

hit counter

FMs Chat :)

Labels