Fridge Magnet...My Passion

My Online Fridge...where i put my Fridge Magnet on it..

FM - New Hampshire, US

No. 404

No. 405

FM nih hasil swap dari FB. Thanks Dawn :))

FM - Sarawak Borneo

No. 403

FM nih kakak ihsan dr kakak saya. Tatau la die kirim ngan sape...hahahahhaa

FM - Big Five, South Africa

No. 402

Ambek mood World Cup le plak kan. Hahhahaha. Walaupon FM dah berkurun ade nye. Hahahhaha. Ni la antara haiwan yg paling glamer kat Africa. Siap dijadikan FM lagik. Hahahahah

FM - Snow Globe, Las Vegas

No. 401

FM nih beli ngan Narif. Sonok gak FM gini...skrg nih ade 4 ketul je yg bentuk snow globe nih. Jadik la kan.

FM - Krabi, Thailand

No. 397

No. 398

No. 399

No. 400

Ini antara FM2 yg sempat di rembat trip ke Krabi hari tuh. ade lagi 2 ketul, tp yg tuh tak tulis Krabi pong. Walaupon dah byk FM dr Thailand, tp jugak kurembat. Beli FM sendiri kat tempat yg kita penah pegi tuh sgt berlainan dr FM yg kite beli online, kirim ngan org, org bg as souvenir mahupon swap ngan org...hihihihihi. Ade sentimental value gitu

FM - Trinidad & Tobago

No. 395

No. 396

Weeeeeeee...FM pertama dari Trinidad & Tobago...Suke sgt2.

FM - Map of Croatia

No. 394

1st FM dari Croatia jugak. Dr Irma...swap kat FB gak. Tp kebanyakkan nye FM Croatia nih byk yg map jerk..Tp kire ok la jugak..layan

FM - Saudi Arabia

No. 391

No. 392

No. 393

Fuhhhhh..lame gila tak update..late nih saya extremly busy. Tuh yg tak sempat nk update..dalam sebulan lebey nih pon takde FMs...rasenye skrg nih takde dah gila cam dulu..hahahahh. Ni antara FM yg dah dapat beberapa bulan lepas. Tukar dari FB. First FM dari Saudi...yeehaaaaaa

Please click here...

Hello World..!!

Thanks for dropping here. If u interested to swap/exchange souvenir magnet with me, feel free to drop me an email at opie5662@gmail.com . Greetings from Malaysia :))

Tinggalkan IP anda di blog ini..

IP

Followers

Counter Hits (1st April)

hit counter

FMs Chat :)

Labels