Fridge Magnet...My Passion

My Online Fridge...where i put my Fridge Magnet on it..

FM - Couple Kaum Sarawak

No. 53

No. 54

No. 55
Saya dah lama berkenan ngan FM kaum etnik Sarawak nih. Bermacam2 cara saya cuba dapatkan, pada mulanya saya jumpa di mudah.com.my. Ada seorang yg nak jual 3 couple comel ini dengan harga RM23. Dah lama saya tanye, dan org itu bersetuju utk jual FM2 tersebut. Tp saya agak ragu2 ngan org itu. Kemudian, saya terjumpa seseorang lagi yg jual FM2 nih di Wanita Melayu dgn harga RM15. Maka, saya tanpa ragu2 terus le booking dan semalam sampai la FM2 yg comel ini di tangan saya. Happy sangat rasanye. Hihihihih...cube tgk gamba bawah ni, comel kan?


11 comments:

Gorgeous H April 28, 2009 at 10:19 PM  

hye opie...
GH pun ada org sarawak ni. org iban,org ulu sarawak & orang bidayuh. tadi dapat lagi kapel Iban & Bidayuh dari EFS.. seronokkan opie, makin hari makin byk FMs kita... ;-)

http://sexyvoguemommypassion.blogspot.com/2009/02/orang-asli-sarawak.html

Azma Sulaiman April 29, 2009 at 8:52 AM  

Opie...
Amboiii ada jugak FM kaum2 kat Sarawak ni... Tadi p jengah blog GH pun ada... hiks :) Tp serious la nampak unikkan... negara lain tak da lagi kot buat cengini.. or kt tak perasan.. tp baguslah drang buat FM ikut kaum.. so at least kt tahu.. drangnya suku kaum & pakaian.. Mana nk beli ni?? kena rajin godek sana sinila kan :)

jane_doe3328 April 29, 2009 at 9:13 AM  

Opie, bagi link kat mana nak beli bleh tak?

email to me: jane_doe3328@yahoo.com

thanks :)

Opie April 29, 2009 at 7:10 PM  

azma & jane doe...

opie beli kat wanita melayu...search kat sana pas tuh jumpe ade org jual..terus rembat sbb takut habes....hehehe

watie wyyn April 30, 2009 at 5:56 AM  

kasi link wanita melayu tu leh tak...nak gak sbb mcm murah jerk!heheh

jane_doe3328 April 30, 2009 at 10:33 AM  

opie, yang kat wanitamelayu tuh saya jumpa seller jual RM6.50 satu. Cam mahal jek :(

Opie April 30, 2009 at 10:33 AM  

http://www.wanitamelayu.com/forum/showthread.php?t=21530

tu la link nye...

Opie April 30, 2009 at 1:20 PM  

tu la jane doe..kene tgk jugak la...ari tuh saya rase murah..terus booking...seb baik masih ebelebel lagi...skrg dah sold out dah...

mamimegi May 4, 2009 at 2:49 PM  

saya pun ada nih..tapi ada seketul jer....org iban

Opie May 4, 2009 at 3:26 PM  

kemain lagi ko has...tetibe jadik mamimegi...carik la yg 2 pasang lagi tuh..hahah

Rina May 12, 2009 at 5:16 AM  

opie... sy berkenan kat smualah... hehehe... ;-P

Please click here...

Hello World..!!

Thanks for dropping here. If u interested to swap/exchange souvenir magnet with me, feel free to drop me an email at opie5662@gmail.com . Greetings from Malaysia :))

Tinggalkan IP anda di blog ini..

IP

Followers

Counter Hits (1st April)

hit counter

FMs Chat :)

Powered By Blogger

Labels

Traffic Light