Fridge Magnet...My Passion

My Online Fridge...where i put my Fridge Magnet on it..

FM - Australia

No. 85

FM Australia nih saya terima dari sahabat baik saya, Sue. Die kirim FM nih kat kawan die yg pergi bercuti di Perth. Tq fren...aku suke banget nih. Sbb nye FM nih free. Hehehehhe. Sue, lenkali kirim la lagi kat kawan2 ko ek. Kalu ko lupe mmg nak kene pelangkong ngan aku la nanti tuh. Hihihhihi


p/s butik: Harap mahap, gamba kurang memuaskan sbb guna kamera henpon je. Kamera saya buat hal. Kalau guna kamera, leh pakai macro function, baru la jelas gamba. Mesti Sue igt saya sabotaj die. Hahahhaha

0 comments:

Please click here...

Hello World..!!

Thanks for dropping here. If u interested to swap/exchange souvenir magnet with me, feel free to drop me an email at opie5662@gmail.com . Greetings from Malaysia :))

Tinggalkan IP anda di blog ini..

IP

Followers

Counter Hits (1st April)

hit counter

FMs Chat :)

Powered By Blogger

Labels

Traffic Light