Fridge Magnet...My Passion

My Online Fridge...where i put my Fridge Magnet on it..

Transformasi

Sedang saya sibuk2 mengemas harta karun barang2 yg dah lame saya simpan dalam kotak, saya terjumpa bende nih. Saya tatau nak panggil bende nih ape, cume yg terlintas di kepala mase tu ialah FM je. Hehehheehe. Dah lame saya simpan bende nih dr tahun 2000. Pembeian seorang kawan yg bercuti di London.

Tgk la belakang die, kosong je. Macam frame la kot mende nih. Leh gantung kat dinding. Maka saya dengan pantas terus mencarik la benda yg sepatutnye untuk transformers bende ini menjadi FM.




Akhirnya, menjadik jugak transformasi ni. Hehehehhe. Walaupon senget benget magnet tuh, saya tetap sika. Susah rupenye nak letak magney yg kedua tuh, sbb die ditarik oleh magnet yg kat atas tuh. Dah la saya fobia ngan gam tenuk gajah tuh. Kene la berhati2.

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


No. 93

Akhirnya, menjadi jugak dan selamat menjadi FM terbau saya. Walaupon die nye tempat gantung tuh takleh nk buang. Takpe la..asalkan melekat kat fridge...hhehehehh

10 comments:

anna May 31, 2009 at 10:47 PM  

cantik pic london tuh...:)

Naqies June 1, 2009 at 9:54 AM  

bagus opie ni leh wat tranformasi byk2....

aziahmk June 1, 2009 at 11:15 PM  

syabas bete..syabas bete...

Zaila Mohamad June 2, 2009 at 12:07 AM  

hihihihi..kreatif tol Opie ni..pasni sume benda kicik2 Zaila nak wat transformasi jadik FM bole???hihihii

inabu June 2, 2009 at 8:11 AM  

opie, nk tny sket, kat mana bleh beli magnet tu?actually nabu ada byk keychain, tp nk wat ape keychain kan, ingat nk wat FM la,tup tup2 tgk opie ada wat camtu gak, jdnya, bleh dak bgtau kat mana bleh nabu beli magnet2 tu?

Opie June 2, 2009 at 10:25 AM  

tq ann..

qies, FM pon cam AF gak...transformasi katenye

monik, kemain lagik speking industan..hahahha...nak gi trichi plak ke pas nih

Opie June 2, 2009 at 10:26 AM  

zaila...buat le transformasi...mesti makin banyak koleksi nnt..heheheh

Opie June 2, 2009 at 10:27 AM  

nabu...beli magnet kat kedai stationery...tanye derang magnet yg kecik...ade jual byk size

dina June 3, 2009 at 11:01 AM  

best betul tengok koleksi opie.... cumel

Opie June 6, 2009 at 12:38 AM  

tq dina....rerajin la singgah ye...hehhehe

Please click here...

Hello World..!!

Thanks for dropping here. If u interested to swap/exchange souvenir magnet with me, feel free to drop me an email at opie5662@gmail.com . Greetings from Malaysia :))

Tinggalkan IP anda di blog ini..

IP

Followers

Counter Hits (1st April)

hit counter

FMs Chat :)

Powered By Blogger

Labels

Traffic Light